Czwartek, 14 Listopad 2019

Suplementy diety na potencję

24 października 2019

Suplementy diety na potencję zyskują coraz większe zainteresowanie na rynku. Panowie odważniej i systematycznej starają się sobie pomóc w kwestii niedyspozycji, co widać po ruchu wokół tematu w telewizji i reklamach oraz po sprzedaży w aptekach. To oprócz naturalnych afrodyzjaków i składników diety, jak dotąd jedyny sposób na pomoc w przypadku problemów z potencją przed wizytą u lekarza i procesem leczenia. Wybór środków jest całkiem spory, a skład bywa coraz bardziej precyzyjny w działaniu. Warto przeanalizować suplementy na potencję i sprawdzić, które związki mają największe uznanie wśród producentów tych produktów oraz co ma największą szansę pomóc w przypadłości. 

Suplementy diety na potencję - wykorzystanie L-argininy

L-arginina to związek, który po zażyciu poddawany jest utlenianiu. Powstały w ten sposób tlenek azotu wpływa i pobudza ściany naczyń krwionośnych, co wspomaga przepływ krwi i stymuluje tkanki prącia do prawidłowego działania, co potencjalnie ma szansę wpłynąć na prawidłowe pojawienie się erekcji. Ważne jest jednak odpowiednie dobranie dawki czynnej substancji - wytworzenie odpowiedniej porcji tlenku azotu wymaga sporej ilości preparatu i systematycznego przyjmowania suplementu. Wszystko przez to, że doustne podawanie związku sprawia, że trafia on do jelit i wątroby, gdzie zachodzą różne reakcje chemiczne i nie da się w pełni wykorzystać potencjału L-argininy. Jednak już 5 g substancji podawanej w ciągu doby podczas codziennego stosowania daje bardzo dobre wyniki i subiektywną poprawę potencji wśród osób zażywających produkt. Należy również pamiętać, że o przyjmowaniu L-argininy powinien wiedzieć lekarz, który musi to uwzględnić w lekach przepisanych przez niego. Zła kombinacja związków może bowiem przyczynić się do spadków ciśnienia krwi i zaburzeń.

Cynk w diecie a potencja

Kolejne suplementy diety na potencję, które powinny zwrócić naszą uwagę, to preparaty zawierające cynk. Jest to związek bardzo często dodawany do preparatów aptecznych przeznaczonych dla panów. Dzieje się tak ze względu na jego pozytywny wpływ na produkcję testosteronu. Choć dotyczy to głównie sytuacji, gdy występują spore niedobory tego minerału, to jednak przy regularnej suplementacji może to przynieść pozytywny skutek. W tym wypadku warto nadmienić, że należy monitorować poziom cynku w organizmie, gdyż jego nadmiar może wywoływać działania niepożądane (w tym do delikatnego przerostu prostaty w skrajnym przypadku). Z tego tytułu uważa się cynk za kurację wspomagającą, a suplementacja powinna być stosowana przez krótki czas. 

Żeń-szeń i korzeń maca na potencję

Ostatnie dwa elementy, które powinny zwrócić naszą uwagę, kiedy wybieramy suplementy diety na potencję,  to żeń-szeń oraz korzeń maca. Ten pierwszy jest od wieków znany w sztuce zielarskiej i odpowiada za wzrost libido. Roślina akceleruje reakcje enzymatyczne, gdzie wspomniana wcześniej L-arginina zostaje zamieniona na tlenek azotu, a w konsekwencji zwiększa napływ krwi do ciał jamistych w członku. Sugerowana w tym miejscu jest kilkutygodniowa suplementacja w wielkości sięgającej do 3 gramów na dobę. Żeń-szeń w suplementacji podnosi również energię ogólną. Cała kuracja powinna zamknąć się w dwóch tygodniach, po czym należy zrobić przerwę. Natomiast korzeń maca (Pieprzyca peruwiańska) wpływa na poprawę funkcji seksualnych i wzrost libido.